Hello ! You're safety step on my world .
+Follow | Dashboard|
s w e e t - m o m e n t s

EntriesAboutDarlinksCredits

Pemilik Tapak


Assalamualaikum..Kasihku ialah kasih suci buatmu kekasih..

Tinggal Jejak ye


Tenangkan Hati


Malu-Malu Meoww
Saturday 27 April 2013 | 0 comments
Yaww !! jap lg da nak balik asrama wooo !!
Dan ready untuk exam tengah tahun..fuhh fuhh..gentarrr~~
Berbalik kepada topik asal..
Huerm,,semalam aku dah update pasal awal permulaan..ni aku nak cerita pasal klimaks permulaan aku ngan dia ni *eh ada ke*..hehe..
Pada suatu hari... <--- zaman sekolah rendah starting story..
Macamnilaa cite nye..Hari sabtu,lepas prep pagi,kat sekolah,dalam bulan mac 2011..
Aku and beberapa org kawan aku yg suka buat kerja2 amal*yeke?*,, tetiba je rasa nak kenakan orang..


Ngee ~~*muka jahat*

Apa yg kami lakukan..??
Haaa..duit rm 100 *palsu je* kitorang layangkan ke aras bawah sekali dr tingkat atas..Eh eh,,alamak !!! Duit tu tak sampai kat tingkat bawah pun,,pastu duit tu landing kat tingkat 2 je..huermm..
Kitorang pun pergilaa turun nak amik duit tu..Pastu ada sorang kawan aku ni,suruh form 5 tolong ambikkan dit terbabit..hikhok..
Jeng3..
Alamak ! Dia keluar dr bilik akses..Indahnya ciptaan Tuhan..
ohh no,,dia nampak aku ke ?  blink2**..berdesup aku menyorok kat tangga dengan harapan dia tak nampak aku..
Heeeheee..pastu tergezut aku,kawan aku ckp dia nak jumpa aku .
WHAT ???



Watchoiyyshh..mampuih aku ginih..tanpa berfikir panjang,,aku berlari naik atas,,langkah dua terus anak tangga tuh..otai beb aku..duduk dalam kelas diam diam..
Eh,,ad dengar orang berjalan,,,relax2..
Alamak tersembul pulak dia kat pintu belakang kelas aku..
Calm down dear hati dan jantung ku..
Dia bg salam,,kay aku jawab..pastu dia memulakan perbualan..
*Terhindar drpd bicara hati dan perasaan*
So,dia tanya laa pasal kelas aku semua2 tu..
nak tau aku macam mana ? Tutup muka dengan buku laporan PnP..buat2 sengal kononnye baca buku tu..padahal bukan ada ape yg menarik pun dlm buku tu..


HEEEEE :D

Jarak ? Jauh laa..selang dua baris meja ke belakang..

Begitulah sejarah permulaannya..Sebenarnya panjang lagi ni..so,bulan depan laa aku update semula..sambungan cerita pd hari yg sama dgn cerita ni..
Huermm,,mcm tak percaya je,,yg aku admire selama ni rupanya suka aku..choiyytt..

Aku rindu
Setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Aku rindu,,
Setengah matiiiii ..

Story seterusnya bulan depan..pray for my May exam.. 

Labels:


Older Post