Hello ! You're safety step on my world .
+Follow | Dashboard|
s w e e t - m o m e n t s

EntriesAboutDarlinksCredits

Pemilik Tapak


Assalamualaikum..Kasihku ialah kasih suci buatmu kekasih..

Tinggal Jejak ye


Tenangkan Hati


- 2011 -
Saturday 27 April 2013 | 0 comments
WootWoot
Huerm..dapat jugak balik rumah minggu ni haa..kalau tak ,,bulan depan baru dpt balik..hikhok..
Btw,aku nak sambungciter bulan lepas..
entry yg lepas aku da story pasal 'dy' mcg aku..
ok sambungan............
Masuk ke tahun seterusnya..2011..
Jeng3..
macam biasa je tahun 2011,,tp utk awal tahun laa..
Aku ingatlaa sikit2 permulaan kisah aku da dia ni..
Masa tu hari merentas desa sekolah kitorang,,eh jap..sukan ke merentas desa aku taktaulaa..lupe daa..
Pastu ada sorang form4 ni jumpe aku,,dia kata ada org kirimsalam..tp akak tu tak bgtau aku pun sape..huermm..so,,buat taktahu jelaa kan..dah habis berlari pun ada akak form4 ckp kat aku,,ada budak form4 laki kirimsalam ke aku..
Tertanya tanya laa aku ni sape yg dok kirimsalam ke aku..mysteriuos !

 Btw,aku malas sangat nak layan laa..sampailaa one day..ada sorang akak form4 ni cakap kat aku,, 'si dia' kirimsalam kat aku !


What ? betul ke ni ? *gosok mata*
Seriously,tergezut berukz aku masa tu,,tp,,cover cun sikit..jangan nampak terkejut sgt..
Bese la tu,,sape tak terkejut,,aku suka dia selama ni pastu ttbe pulak dia kirimsalam..
WAALAIKIWAALAIHISSALAM !
So,bermulalah sebuah hubungan yang tak sah lagi ..hee :D 
Tapi masa tu aku tak bagi respon pon..cool beb..
Then ,masa hari sukan sekolah,classmate dia ada jumpa aku..katanya,,mamat tu nak jumpa aku..
WHAT? oh no babeh..pastu terus aku blah..aku tak ready lagi woo..
Tamau lah aku jumpa dia..maut ditempat kejadian kang aku..
That's all laa..nnti kalau ada masa aku update lagi ea...

Aku rindu,
Setengah mati kepadamu,,
Sungguh ku ingin kau tahu..
Aku rindu setengah mati..

Labels:


Older Post | Newer Post